Ser du etter jobb nær Gardermoen? Kanskje dette er jobben for deg?
Salgsleder avd.Nybil
Birger N.Haug avd.Gardermoen søker salgsleder avd.Nybil
Arbeidsgiver: Birger N.Haug AS avd Gardermoen ASArbeidssted
- Hovinmovegen 6, 2060 GARDERMOEN
Ansettelsestype: Fast
Arbeidstid: Heltid
Beskrivelse:
Birger N. Haug er et av de største privateide bilkonsernene i Norge, med over 75 års fartstid i bransjen. Vi er stolt forhandler av merkene Nissan, Hyundai, MG, BYD, Subaru, Seres, Maxus og Isuzu. Vi er i dag ca. 360 ansatte.
Birger N Haug er etablert i Stor-Oslo med avdelinger i Oslo, Bærum, Lillestrøm, Gardermoen, Follo, Drammen og Røyken. Samlet omsetning i 2023 var ca. 3,0 milliarder kr., og vi er rigget for videre vekst.
Vår visjon er å være markedets beste leverandør av komplett elbil-mobilitet i Stor-Oslo. Vi er leverandør av nullutslippsbiler og ønsker å bidra positivt til et bærekraftig samfunn med et så lite karbonfotavtrykk som mulig. Kulturen vår preges av engasjement, høy kompetanse og løsningsorientering, i tillegg dyrker vi entusiasme, tempo og energi i hverdagen.
Hos oss er det gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi er opptatt av kundenes behov og gjør det vi kan for å skape svært fornøyde kunder som vil anbefale oss til andre.
Vi søker en engasjert og strategisk Salgsleder til vår avdeling nybil på Gardermoen!
Som Salgsleder vil du ha en avgjørende deltagelse i å drive vår salgsstrategi fremover for å sikre at vi når våre mål i tråd med selskapets overordnede fokusområder, inkludert miljømål. Du vil også ha overordnet personalansvar for avdelingen og bidra til et inspirerende arbeidsmiljø.
I stillingen som salgsleder vil du ha ansvar for å oppnå avdelingens mål i samsvar med bedriftens strategi. Du vil følge interne HR-rutiner og fokusere på utviklingen av ansatte, slik at de har nødvendig kompetanse for å lykkes. Kundetilfredshet er en prioritet, og du arbeider for å levere resultater som møter våre målsettinger. Vi forventer også at du følger både interne og eksterne krav fra produsenter og samarbeidspartnere.
Tilpasning og endringer vil være en del av hverdagen for å møte krav fra ledelse, eiere og styret. Du vil ha ansvar for å skape et motivert og tilfreds arbeidsmiljø, noe som innebærer å fokusere på tiltak som fremmer trivsel blant medarbeiderne. Videre er det avgjørende å forstå, samt være en pådriver for våre kvalitetsmål.
Forberedelse og planlegging av salgsaktiviteter vil være sentrale oppgaver, og du vil tilrettelegge for oppsøkende salgsarbeid og oppfølging av kundeporteføljen. Du vil også være ansvarlig for avdelingens KPI-mål innen salg, samt for økonomiske resultater i henhold til budsjett, med fokus på kontinuerlig forbedring.
En viktig del av rollen er å sikre at avdelingen har riktig bemanning og kompetanse til enhver tid. Du vil håndtere den daglige driften av avdelingen og iverksette nødvendige tiltak når det vurderes nødvendig. I tillegg vil du utarbeide handlingsplaner og loggføre fremdriften for avdelingen.
Vi tilbyr et dynamisk og spennende arbeidsmiljø med muligheter for faglig og personlig utvikling, samt konkurransedyktige betingelser.