Ledig stilling: Bookingmedarbeider, kurs og konferansek -

Intervju av jobbsøker

Ser du etter jobb nær Gardermoen? Kanskje dette er jobben for deg?

Bookingmedarbeider, kurs og konferansek

Bookingmedarbeider, kurs og konferanse

Arbeidsgiver:  Best Western Plus Oslo Airport
Arbeidssted
  • Ravinevegen 11, 2060 Gardermoen, Norge, 2060 GARDERMOEN
Søknadsfrist:  30.11.2024
Ansettelsestype:  Fast
Arbeidstid:  Heltid
Beskrivelse:  

Stillingsutlysning: Bookingmedarbeider, kurs og konferanse

En bookingmedarbeider hos Best Western Plus Oslo Airport skal bidra til at hotellet selges i tråd med overordnede mål og strategier. Hotellet er nylig renovert og står foran en videre utviklingsplan. Hotellets eier er svært fremoverlent og ønsker å satse videre på å utvikle hotellet.

Din typiske arbeidshverdag:

  • Koordinere og kartlegge kundens behov
  • Håndtere innkommende kurs og konferanse forespørsler på epost og telefon
  • Følge opp kunden før, under og etter arrangementet
  • Detaljstyring av konferanser
  • Mersalg
  • Fakturering av konferanser
  • Forefallende oppgaver

Våre forventninger:

  • Du liker og ha orden og struktur
  • Du er løsningsorientert og ansvarsfull
  • Kommuniserer meget godt på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
  • Du har erfaring fra booking og salg og leter alltid etter et godt salg
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til bookingprogrammet Mews og Event Temple, men det er ikke et krav
  • Høy gjennomføringskraft og evne til å takle utfordringer
  • Er lyttende til kundenes behov og skaper tillit i relasjoner med andre mennesker
  • Du er kreativ og evner å optimalisere kundens ønsker og behov på best mulig måte

Vi tilbyr:

  • Store muligheter for faglig utvikling
  • Et godt arbeidsmiljø med høy trivsel og med et felles mål om å levere gode resultater
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Personalfordeler i en av verdens største hotellkjeder

Vi vet at alle kan lykkes hos oss, men vi tror du har ekstra gode muligheter dersom du er:

  • Strategisk og har evnen til å planlegge arbeidshverdagen din
  • Selvstendig og modig til å ta egne avgjørelser
  • Har stor grad av gjennomføringsevne
  • Lidenskapelig opptatt av å gi en best mulig opplevelse til enhver som besøker vårt hotell

Fakta om stillingen:

  • Fast ansettelse
  • Heltid, 100% stilling
  • Hovedsakelig arbeid fra kl. 08.00-16.00, hverdager
  • Rapporterer til leder for salgsavdelingen

Har du spørsmål vedrørende stillingen, kontakt vår General Manager Henning Megrund:

henning@bwosloairport.com