Ser du etter jobb nær Gardermoen? Kanskje dette er jobben for deg?
Rådgiver - Eiendomsforvaltning, Kommunale Eiendommer
Rådgiver - Eiendomsforvaltning
Arbeidsgiver: Kommunale eiendommer, Ullensaker kommuneArbeidssted
- Furusethgata, 2050 JESSHEIM
Ansettelsestype: Fast
Arbeidstid: Heltid
Beskrivelse:
Ullensaker kommunen besitter i dag ca. 240.000 m2 med eiendom. Eiendomsmassen består av rådhus, skoler, barnehager, helsebygg og andre formålsbygg. De fleste av våre bygg er tilknyttet sentraldriftskontroll, med topp moderne tekniske anlegg og løsninger. I tillegg forvalter kommunen ca. 500 kommunale boliger, samt store uteområder.
Den kommunale eiendomsvirksomheten har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold, utvikling og utbygging av kommunens bygningsmasse. Dette ansvarsområdet dekker alle aktiviteter knyttet til eiendomsforvaltning gjennom bygningenes og eiendommenes fulle livssyklus.
Virksomheten består i dag av 135 dyktige medarbeidere.
Vi søker nå en rådgiver med solid erfaring innen forvaltning av eiendom, kombinert med solid generell IT-kompetanse med særlig fokus på FDV-systemer.
Arbeidsoppgaver
- Planlegging og oppdatering av vedlikeholdsplaner, med hovedvekt på forebyggende og verdibevarende vedlikehold i tråd med kommunens vedlikeholds-strategi, behov og gjeldende standarder og normer.
- Koordinere, følge opp og kvalitetssikre FDV-dokumentasjon i samsvar med kommunens retningslinjer og gjeldende lovverk.
- Videreutvikle og følge opp kommunens digitale forvaltningssystemer med særlig fokus på FDV, internkontroll og HMS, for å sikre at systemene er oppdaterte og i tråd med relevant lovgivning.
- Lede risikovurderinger og representere enheten ved offentlige tilsyn og revisjoner.
- Fungere som kvalitetskoordinator i enheten.
- Samarbeide med andre avdelinger og enheter for å sikre effektiv samhandling og koordinering av tverrfaglige oppgaver.
- Utføre øvrige oppgaver som naturlig faller inn under stillingens ansvarsområde.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på minimum bachelor-nivå. Dokumentert relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Erfaring og kompetanse innen forvaltning av eiendom er et krav.
- Solid kompetanse med bruk av digitale verktøy spesielt Excel er et krav.
- Erfaring med FDV-systemer er en fordel.
- Erfaring med gjennomføring av risiko- og sårbarhetsanalyser.
- Solid interesse, erfaring og forståelse for teknisk forvaltning av eiendom.
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner.
- Førerkort klasse B.
Personlige egenskaper
- Du er relasjonsorientert, ser helheten og fremmer god samhandling.
- Du kommuniserer godt, er løsningsorientert og beslutningsdyktig, med evne til å jobbe målrettet.
- Du trives i en hektisk arbeidshverdag, er en god relasjonsbygger og har et sterkt fokus på service.
Vi tilbyr
Lønn etter avtale.
Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer. Vi har faglig oppdatering gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner. Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, regler og tariffavtale, herunder 6 mnd. prøvetid.
Kopi av vitnemål og attester lastes opp som vedlegg i den elektroniske søknaden.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om å ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf Offentleglova § 25.
Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk bakgrunn.
Kontaktinformasjon
Nina Wiik, avdelingsleder, 909 311 31Arbeidssted
Furusethgata2050 Jessheim
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Ullensaker kommuneReferansenr.: 4885359533
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.12.2024